Ладигівський навчально-виховний комплекс
Дошкільний заклад, загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Підписуйтесь
  • Новини
  • Візитка школи
    • Історія НВК
    • Педколектив
    • Прозорість та відкритість закладу
  • Методична робота
    • Психолог радить
    • Бібліотека
  • Виховна робота
    • Робота гуртків
    • Учнівське самоврядування
  • Це важливо
    • ДПА і ЗНО
    • Конкурси та олімпіади
    • Батьківський всеобуч
  • Дошкільний заклад
    • Про нас
    • Пам'ятка батькам

Методична робота

Методична робота в Ладигівському НВК спрямована на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя; збагачення і розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу школи, досягнення оптимальних результатів освіти; виховання і розвиток особистості.

Головним у методичній роботі є надання реальної, дієвої допомоги вчителям у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок і вмінь. Під час планування методичної роботи особливе значення надається вивченню не лише результатів навчання й виховання школярів, а й усебічному оцінюванню особистісних рис і професійних умінь учителя. Перехід до особистісно зорієнтованої моделі освіти, організація методичної роботи на діагностичній основі потребують переходу до особистісно зорієнтованої моделі управління в роботі з кадрами особливо молодими фахівцями. Ось чому методичну роботу слід будувати на основі діагностики, аналізу інформації про стан професійної компетентності педагогів, їхніх потреб і труднощів, які виникають під час роботи.

Традиційними в школі є педради, інструктивно-методичні наради, методичні об'єднання, семінари-практикуми, методичні виставки, випуски методичних бюлетенів, розробка методичних рекомендацій, наради в присутності директора.

У системі методичної роботи враховано індивідуальні, групові та загальношкільні форми роботи. Індивідуальні форми роботи:стажування; самоосвіта вчителів; конкурс «Учитель року»; індивідуальні консультації; наставництво.

Провідною формою організації науково – методичної роботи є методичні об’єднання вчителів, робота яких сприяє створенню умов для удосконалення педагогічної майстерності вчителя.

Методоб'єднання вчителів початкових класів

Методоб'єднання вчителів початкових класів
План роботи МО вчителів початкових класів

Методоб'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Методоб'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу
План роботи МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Методоб'єднання вчителів природничо-математичного напрямку

Методоб'єднання вчителів природничо-математичного напрямку
План роботи МО вчителів природничо-математичного напрямку

Методоб'єднання класних керівників

Методоб'єднання класних керівників
План роботи МО класних керівників
Методичні об’єднання перебувають ніби у фокусі, в якому збігаються «промені» всіх інших форм підвищення кваліфікації: самоосвіта, наставництво, семінари, конференції.

Робота МО організовується на основі плану роботи школи, рекомендацій райметодкабінетів, методичної теми, прийнятої до розробки педагогічним колективом, з урахуванням індивідуальних планів професійної самоосвіти вчителів;

Завдяки розподілу функцій внутрішкільного контролю між адміністрацією та МО склалася система творчої діяльності педагога. Результатом такої діяльності стали цікаві надбання з питань упровадження та використання комп’ютерної підтримки уроків різних напрямків, реалізації завдань особистісно-зорієнтованого навчання.

В школі створена атмосфера доброзичливості, без напруження, підвищується розумова та творча активність, здатність до пошуку. Вчителі й учні активні співучасники творчого процесу.