Головним у методичній роботі є надання реальної, дієвої допомоги вчителям у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок і вмінь. Під час планування методичної роботи особливе значення надається вивченню не лише результатів навчання й виховання школярів, а й усебічному оцінюванню особистісних рис і професійних умінь учителя. Перехід до особистісно зорієнтованої моделі освіти, організація методичної роботи на діагностичній основі потребують переходу до особистісно зорієнтованої моделі управління в роботі з кадрами особливо молодими фахівцями. Ось чому методичну роботу слід будувати на основі діагностики, аналізу інформації про стан професійної компетентності педагогів, їхніх потреб і труднощів, які виникають під час роботи.
Традиційними в школі є педради, інструктивно-методичні наради, методичні об'єднання, семінари-практикуми, методичні виставки, випуски методичних бюлетенів, розробка методичних рекомендацій, наради в присутності директора.
У системі методичної роботи враховано індивідуальні, групові та загальношкільні форми роботи. Індивідуальні форми роботи:стажування; самоосвіта вчителів; конкурс «Учитель року»; індивідуальні консультації; наставництво.
Провідною формою організації науково – методичної роботи є методичні об’єднання вчителів, робота яких сприяє створенню умов для удосконалення педагогічної майстерності вчителя.
Методоб'єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Методоб'єднання вчителів природничо-математичного напрямку

Робота МО організовується на основі плану роботи школи, рекомендацій райметодкабінетів, методичної теми, прийнятої до розробки педагогічним колективом, з урахуванням індивідуальних планів професійної самоосвіти вчителів;
Завдяки розподілу функцій внутрішкільного контролю між адміністрацією та МО склалася система творчої діяльності педагога. Результатом такої діяльності стали цікаві надбання з питань упровадження та використання комп’ютерної підтримки уроків різних напрямків, реалізації завдань особистісно-зорієнтованого навчання.
В школі створена атмосфера доброзичливості, без напруження, підвищується розумова та творча активність, здатність до пошуку. Вчителі й учні активні співучасники творчого процесу.